יום שלישי, 15 במרץ 2016

My 10 goals for the next 2 years - עשרת המטרות שלי לשנתיים הקרובות

My 10 goals for the next 2 years
10 המטרות שלי לשנתיים הקרובות






לדעת מהו תחום העיסוק הבא שלי 

ולהבין כיצד אני מבצע את המעבר ממה שאני עושה כיום לתחום חדש לגמרי 
להקים את הדבר שאני רוצה לעשות בצורה הכי טובה שאני יודע 

לצאת לרכיבה שתביא עימה תרומה כספית לעמותה הקשורה בתמיכה בחולי סרטן


ליצור הרצאה מסודרת על רכיבת ה 200 שלי כנקודת עוצמה בחיים

ולהעביר אותה לכמה שיותר אנשים 

להוציא לאור את הספר שאני כותב



לקיים תערוכת צילומי מכאניקה בגלריה או במקום פומבי גדול 

להיות בעל טור במגזין אופניים ישראלי


לבנות אתר אינטרנט אישי 

שיכלול בלוג חדש 
להעביר אליו תכנים רלוונטיים מהבלוגים והאתרים הקודמים שלי
ולהפוך אותו לאתר בעל משמעות ואופי ייחודי


לעשות קעקוע נוסף , קעקוע ייחודי שייצג את הדברים המיוחדים שבי 

קעקוע שישלב את הזריחה , האופניים ורכיבת ה 200 ק"מ שעשיתי

ללמוד כיצד לעבד תמונות בתוכנת לייטרום כך שאוכל להפוך את הצילומים שלי ליפים יותר בלי לוותר על הגישה הייחודית לי בצילום



כל רעיון או דרך ייתקבלו בברכה

שרון :-)








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה