יום שני, 3 באוגוסט 2015

חם , חם בטבריה ( וגם בלטרון )

אמצע הקיץ
החזאי מדבר על ימים של שרב כבד
ולנו , המכורים לסיבוב הרגליים  , אין מנוחה
אי אפשר לעצור , אסור לוותר
וחוצמזה , אין משהו אחר שמרגיע אותנו ( כוסית וויסקי ביחד עם זוגתי גם מרגיעה  )

יוצא לרכיבת שבת סטנדרטית
מקליק קצת לפני הזריחה
וזורם לכיוון לטרון
רוח לא מוגדרת
זריחה מהממת
קצת לפםני היציאה מפתח תקוה , אני עוקף רוכב על קננדייל Caad 8 אדומות
הבחור מדווש בקידנס גבוהה בטירוף
ושומע מוסיקה במקצב אפריקאי
הוא יושב עלי ואני מושך
אחרי נתבג הוא עובר קדימה
הכל רגוע ונעים , רק חם
פונים שמאלה לכביש 44
שני רוכבים מהירים חולפים אותנו
אני פונה ימינה ל 424 והוא אחרי
הוא עובר קדימה
מושך קצת יותר
הטיפוס לימ"מ רגוע מאד
שני רוכבים מצטרפים , הקצב עולה מעט וזה יותר מידי מבחינתי
ממשיך בשלי

אני לבדי נהנה מהנוף ומהקצב , אוהב את השקט של הרכיבות הללו
זיו , חברי משכבר הימים חולף אותי
הוא על אופני נגש מדוגמות ואני על דיאמנטה היפות שלי
רוכבים טיפה ביחד והוא ממשיך בכוח קדימה

אחררי הירידה של נחל נחשון יש טיפוס לא מאד ארוך אבל לא פשוט
מחליף בקבוק מיים ומטפס בקצב שלי
חולף את התחנה של לטרון ופונה ימינה אל כביש 3
השוליים בכביש הזה , הם מכה
מלוכלכים בצורה קיצונית
קשה מאד לרכוב עליהם בצורה בטוחה
לקראת הקטע המהיר , רעש מעצבן מהגלגל אחורי
אין מה לעשות
עוצר ומחליף פנימית בנוהל ( משאבת לה Lezyne מתגלה שוב כנוחה וחוסכת זמן יקר )
ממשיך רגוע
הטיפוס אל יער המגינים נעים לי כרגיל
לא לוחץ חזק אלא זורם עימו בכיף
לוקח החלטה לגבי נקודת עצירע והיא לא לעצור בתוך המשושלש אלא להמשיך ולעצור ליד רמלוד
האספלט טוב והשיפוע יורד בצורה בינונית , הקצב מהיר בהתאם
באמפ ועוד באמפ , הדרך נמשכת
השמש מתחילה להעיק
הקצב נשמר , רוח גבית קלילה

קצת לפני רמלוד יש תחנת דלק , נכנס ואין כלום התחנה סגורה
יש לי עוד חצי בקבוק מיים ועוד 35 ק"מ להיום
ממשיך לאופציה הבאיה , קצת אחרי רמלוד אבל גם היא סגורה ומסוגרה
מחליט להכנס לכיוון האירפורט סיטי ושם כבר אמצא מקום לתדלק
החברה של F4c חולפים אותי במהירות
לא מנסה כלל התחבר
באלעל פונה ימינה ומיד נכנס לתחנה של כפר טרומן
שיחה קצרה עם רוכב שעומד בתחנה
הוא סיים
לי יש עוד 18 ק"מ עד לרכב
האספרסו טעים
ואני מצויד במיים
יוצא ימינה וממשיך על 453  לנבלט

הרוח היא מעט גבית והקצב איטי
חם וזה כבר מורגש מרגע לרגע

טיפות זיעה נגרות על המשקפשים 
בנבלט אני מגיע לטיפוס המשמעותי האחרון של היום , הוא אמנם קצר אבל עבה .........
שומר רגליים ולא דוחף חזק מידי
קידנס גבוהה על פלטה קטנה
הטיפוס מסתיים באיזור תעשיה שוהם
מכאן והלאה זה עולה יורד בשיפועים מתונים על לירידה לכיוון אלעד
הכל רגוע
לא מנסה לעשות שום דבר מיוחד
רק לזרום
מבט על המרחק מבהיר לי שהיום ארכוב מעל 87 ק"מ , 5 יותר מהתוכנית המקורית
חולף את התחנה של עינת 
וממשיך עד לנקות הסיום בגבעת השלושה
שיחרור , קידנס גבוהה בעומס נמוך
וזהו 
היה חם , היה קשה , אבל כרגיל היה כיף

שרון :-)

וקצת נתונים
88 קילומטרים , 240 דקות ברוטו , 210 דקות נוטו
גובה מצטבר 570 מטרים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה