יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

לזרום עם הרוח


החורף הזה הופך למאתגר משבוע לשבוע

שבוע אחד רוח
שבוע אחד חם
שבוע אחד אבק
שבוע אחד קפוא ורוח ........

אז במסגרת הלוטו השבועי
קיבלנו רוחות צפון מזרחיות חזקות
אחלה הגרלה
מאחר ואני מהמכורים
ומאחר ולא רכבתי רכיבה של מעל 70 ק"מ כבר כמה שבועות
אז אין הנחות

יצאתי לטייל לי בכיף
החלטתי לצאת לכיוון סובב שוהם
לא להשתגע אלא להנות
משייט לחימום קפוא עד לטייסים
ובבדק שמאלה
רוח פנים חזקה מקדמת את פני
אין הנחות , אין מתנות חינם
לעבוד , פשוט לעבוד , קידנס אחיד
מטפס לאט לאט לכיוון גבעת כוח
קצת יוצא מהאוכף , הזמדנות טובה לתרגל טכניקה
מחשבות האם לטפס לבית אריה
הרוח החזקה משנה את דעתי
יוצא דרומה על 444
הרוח בגב / צד
קצב מהיר למדי
כיף של גבעות קטנות שעולות ויורדות
ברידה לנבלט אני טס
מטה את האופניים פנימה מעט ונהנה מכל רגע
בנבלט ימינה
רוח גבית
זמן לטוס נמוך
מחליט להשאיר טיפה רגליים
ימינה באלעל
הרוח היא רוח צד / אף
תענוג השמור למזוכיסטים בלבד
לאט לאט משלים את ההקפה הראשונה
כשאני חוזר ל 4613 , שני רוכבים של Nanotri חולפים לצידי במהירות
הם מנגשים בקצב מהיר ואני משייט
משלים את הטיפסון השני לגבעת כוח ושוב מבצע הקפה של סובב שוהם
אין שינויים
מחשבות האם לחתוך או להמשיך
מחליט לטפס ולחזור דרך עינת
ומאחר ולא הייתה כל הפסקה עד עכשיו
מחליט לעצור בגבעת כוח ליד הכניס לבית אריה לכמה דקות

עוצר בצד
מחליף בקבוקי שתיה
לוקח חטיף ו............
מביט הצידה ורואה את טל קציר
אי אפשר שלא להגיד שלום
ניגש
טל ישר זורק , יאללה בוא לטפס איתי
יש רוחו מזוויעות , אתה תהנה
מרגיש כמו להכנס בקיר
יאללה בוא אני אטפס איתך
מנסה להתחמק אבל אי אפשר , לא הפעם
ממול חבורת רוכבי ראשון מתאספת אחרי הטיפוס
טל יוצא ואני אחריו
הפיק הראשון קשה מאד
אחריו זה נעשה קל יותר
משוחחים על דא והא
שלושה רוכבים לפניינו
אחד מהם כנראה אינסטלטור , אין דרך אחת להסביר את הצורה שבה יושב עליו מכנס הרכיבה
האמבטיה מראה עד כמה הרוח חזקה
אי אפשר לפתח מהירות , זה פשוט לא עובד
הטיפוס ממשיך
הרוח חזקה אבל זה לא מרגיש לי קשה במיוחד
הקצב איטי אבל מי מתיחס בכלל , העיקר לטפס
בפיק האחרון אני עובר לרכיבה בעמידה
הDiamante נעות מצד לצד בקלילות
הרגליים קצת יותר בכבדות
עוצרים למעלה , 2 דקות וקדימה , לרדת
האספלט נוראי
שבור , מבוקע
אין אחיזה
המוח שלי מרגיש כאילו זרקו אותו לשולחן פינבול
אחרי כמה מאות מטרים אני מוצא את הקו הנכון שלי
טל כבר הרחק לפנים
לקראת האמטביה אני עובר למשנה זהירות
אני מכיר הייטב את המקטע הזה
ורוח  צד קלה יכולה בקלות להפוך אותי הצידה
רק בסוף האמבטיה אני מתחיל ללחוץ
אבל חזק
השלידה של ה Diamnte היא שילדה נהדרת בקטעים כאלו
לוקחת כל טיפת מהירות ושומרת עליה
רק תן עוד
לקראת איצע הטיפוס אני עושה לטל סלינגשוט
ופשוט עובר קדימה
זה לא יחזיק הרבה זמן
בפניות ה S מצטרף אליינו מנשה
מכאן והלאה אנו במבנה של שלשה
פונים ימינה לכיוון עינת
וממשיכים יחדיו חזרה לפתח תקוה
אווירה רגועה , משוחחים , צוחקים , סוג של טיול שנתי
והכל עםרוח גבית שבהחלט עושה לנו חיים קלים

רכיבת שבת לא פשוטה
72 ק"מ עם 580 מטרים גובה מצטבר
והרבה רוחות חזקות

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה