יום שישי, 19 בפברואר 2016

זיכרון כואב

סיימתי לראות עכשיו את הסרט Senna 
סרט דוקומנטרי על חייו של גיבור נעורי
עקבתי אחרי הקרירה המדהימה שלו החל משנת 1985
( הרגע בו התחלתי לעקוב אחרי מירוצי  מכוניות )

הסרט  לקח אותי למקומות כואבים וחזקים
ההבנה עד כמה השפיעה הפוליטיקה על דרכו 

הניצחונות
תצוגות הנהיגה המדהימות בגשם וגם ביבד
המאבק מול פרוסט 

הניצחון המדהים בדונינגטון פארק
והניצחון האחרון באדלייד

התאונה המחרידה של רולנד רצנברגר
והתאונה של Senna
הדמעות זלגו 
חזרתי לרגע אחד 
רגע בן 21 שנים ( כמעט )
קשה להסביר איך אדם שמעולם לא פגשתי
השפיע כל כך ונגע כל כך בחיי ( כמו בחייהם של מיליונים )

איירטון סנה
אני עוד זוכר 

שרון :-)

יום שישי, 22 בינואר 2016

פיקסלים



נקודות של צבע
סימנים לא ברורים
קוביות קטנות שהעין לא מצליחה להבין
כל אחת היא עולם 
כל אחת היא מילה
מילה של מקום וזמן
סימן או מסר
חלקי עולם קטנים שמתחברים לשלם גדול
פיקסלים

יום ראשון, 17 בינואר 2016

אפקט Strava

את רכיבת השבת האחרונה סיימתי בתחושה נהדרת
רכיבה סופר רגועה ומתונה
דופק נמוך
ממש לנוח על האופניים
מגיע הבייתה
מדליק מכונת קפה
ממתין דקה שהגרמין יסיים להסתנכרן
ומעלה את  Strava , המלכה של עולם רכיבת האופניים
ניגש לרגע למכונה ומכין לי ולנורית אספרסו קצר

ומתרווח מול המחשב

מבט זריז על הנתונים ואני רואה איזה סימן של גביע

גביע , היום ?
מה הקשר אלי
מתחיל לחפור ומגלה שבאיזה סגמנט הזוי על כביש 424 , שיפרתי שניה שלמה לעומת השיא הקודם שלי באותו מקטע חסר משמעות
עוד מבט ואנטי מגלה שזה שיא אישי שלא שופר מזה כשנתיים בערך
מחשבה לעומק , כנראה שבאמת אין לו שום משמעות , מבחינתי לפחות

על  אני מדבר ?

על הדבר ששינה את עולם רכיבת הכביש בפרט וריכבת האופניים הספורטיבית בכלל ב 4 השנים האחרונות

אם בעבר הרוכבים התחרותיים היו מתחרים זה נגד זה

עכשיו הם מתחרים זה נגד זה אבל לא באותו הזמן
ה  Kom - King Of The Mountin  הפך לשאיפת כל הרוכבים
להחזיק Kom ולו לכמה דקות זה הישג שירשם בדפי ההיסטוריה ..........

גם Pr  - Personal Record במקטע זה או אחר נחשב לדבר חשוב

שכן זה מעיד על שיפור ( או על רוח גבית חזקה באותו הקטע )

הרעיון העומד מאחורי Strava הוא נהדר

כלי פשוט ונוח , אפליקציה סלולארית שנותנת מידע על הרכיבה
ומאפשרת יצירת מקטעים לצורך ניתוח אימון יעיל
הכל מלווה בתצוגה גרפית נעימה לעין ועוד מידע סטטיסטי קל ונח לקריאה
בהתחלה זה היה בדיוק כך

אלא שמי שחשב שכאן זה יסתיים טעה בגדול

הרי אי אפשר בלי החברה
ואם כבר חזרה אז שיראו כמה אני טוב
וגם יוכלו לתת Like
ובהמשך התווספה האופציה להגיב ולחלק מחמאות / ביקורת של ממש

ואם כבר פידבקים , אז בואו נעשה תחרויות

כמה רחוק אתה רוכב
כמה גבוהה אתה מטפס
ולא לשכוח את הביגוד התואם שנמכר במחיר שווה לכל נפש ( או שלא )
ואם חשקה נפשך במכשיר ג'י פי עז , אז גם את זה נמכור לך העיקר שזה יהיה בצבע הנכון 

ובכל זאת , היכן עובר הגבול בין שימוש נכון להתמכרות והשתעבדות

למה בכלל להשתמש בStrava
מדובר בכלי מדהים , בסיום כל אימון , אפשר לשבת עם הסלולארי ולבחון מה היה
אפשר לנתח נתונים מדויקים למדי ( במיוחד אם מסנכרנים את המידע ממכשיר שכולל גם רצועת דופק / מד קידנס / מד הספק )
ניתן בקלות יחסית לקבל תמונה טובה מאד של האימון ( אם רק היה סינכרון און ליין גם לנתוני רוח זה בכלל היה מדהים )
אלא שמכאן דברים מסתבכים
אני זוכר לפחות מקרה אחד שבו רכבתי בטירוף בקטע מסוים , רק משום שידעתי שיש לי רוח גבית חזקה וזה פוטנציאל טוב לשבירת שיא איש ( במקרה הזה גם Kom )
היה גם חודש שבו הוספתי עוד שעת רכיבה רק כדי לקבל עוד בול של מרחק בתחרות החודשית
אני בעד לאתגר את הגוף ולשאוף למעלה
אבל השאלה היא מה המטרה
אני מכיר רוכבים לא מעטים שמתחרים ביניהים מי ייקח סגמנט זה או אחר
והכבוד הוא גדול ( ובהתאם לכך גם לקיחת הסיכונים )
רוכבים אחרים פשוט מנצלים את יכלותיהם ותוך כדי שיגרת אימונים קובעים שיא זה או אחר , על הדרך כמו שאומרים
הבעיה הגדולה היא אותם רוכבים שמתמכרים ( לא לעצם הרכיבה , זה ברור כולנו מכורים ) לשבירת השיאים ולתגובות מהחברים
הרוכבים הללו מטפסים על קיר חלקלק מאד
הרי תמיד יגיע היום שבוא לא הכל ילך חלק
שלא לדבר על הרגע שבו אנו כבר מעבר לשיא
והנפילה תכאב , תכאב מאד

סוף דבר

Strava היא בסה"כ אפליקציה ואתר אינטרנט נחמד
בואו לא ניתן לו לנהל לנו את החיים
אלא נעזר בו כדי לשפר את חיינו

מקווה שהבנתם למה הכתוונתי

שרון :-)



יום ראשון, 10 בינואר 2016

אפשר עוד ?

פניה קלה ימינה ואז עיקול שמאלה
לרגע אני במסלול מישורי יחסית
הקצב לא עולה , משהו לא ממש עובד
זהוזה ? 
לא
השיפוע מחריף והרגליים חוזרות לעבוד
שני רוכבים בשחור טסים קדימה
מנסה לתפוס גלגל ולא ממש מצליח
שיפוע של 8 אחוז , כמה פעמים כבר טיפסתי את העליה הזו
אני מכיר כאן כל סנטימטר , או כך אני חושב
עוד עיקול קטן ימינה ואני מתכונן לאמבטיה
מעלה לגדול בקראנק , סוגר את הווסט 
קדימה , חזק , הקצב עולה 
בוחר קו תנועה מדויק ומתחיל לטפס שוב
השיפוע מעל 8% , קידנס קידנס קידנס 
עוד קצת וזה מתישר
מכאן והלאה נותר עוד קילומטר מישורי ופיק קטן בסוף
מזכיר לעצמי שהמטרה היא לא לנצח שום מירוץ אלא להנות
מחפש כלניות או רקפות , זה כנראה עוד מוקדם מידי , הן יגיעו בעוד שבוע או שבועיים
פיק אחרון , עוד טיפה עוד קצת
מניף יד באויר 
4 אצבעות  , כדי לסמן את המספר
סיימתי 4 עליות רצופות של הטיפוס לבית אריה
מסתובב ויורד , האספלט מזוויע 
הכידון נזרק מצד לצד
הDiamante ממשיכות ישר כאילו כלום לא מזיז להן 
אחרי האמבטיה הכל רגוע
שומר קו בפניות ה S ונזהר מהשלולית
מסיים את הירידה , עוצר 
שולח הודעה לנורית , כדי לבדוק לאן לחזור 
לוקח נשימה עמוקה ומחייך

ורגע , בואו נחזור להתחלה
למה בכלל לחזור על אותו טיפוס 4 פעמים
באמת למה ?

אני אוהב את הטיפוס לבית אריה
הוא טיפס מעניין הרבה יותר לטעמי מהטיפוס לשילת 
יש בו פיקים בשיפוע תלול יחסית , לצד קטעים משוריים ומהירים
יש בו פניות נעימות , וגם נוף נעים , בעונה הנכונה רואים בו מרבדי כלניות ,רקפות מציצות מבעד לשדרת האורנים

ולמה 4 פעמים , פשוט מאד 
כי פעמיים זה סטדנרטי , 3 כבר טיפסתי
ואם כבר לעבוד על שיפור יכולת הטיפוס , אז צריך גם יעד שהוא טיפה מעבר לסטדנרט שלי

שבת , מקודם בבוקר , מתעורר ומתארגן בנוהל הרגיל
פותח חלון ומגלה מזג אויר מושלם
אויר נקי , רוח קלילה , לא קר מידי 
אחרי הקפה יוצא כהרגלי מהבית
חימום רגוע
האספלט רטוב קלות
לא מספיק כדי לקרוא לזה רכיבה רטובה
אבל בהחלט דורש תשומת לב ובעיקר להיזהר מהקוים הלבנים והצהובים 
מחשבות על הרבה דברים קטנים חולפות בראשי
אבל עיקר המחשבות נתון להתנהלות הנכונה
כמה לדחוף וכמה לשמור
בטיפוס לגבעת כח אני מבין שלמרות הרוח המערבית , קל לא יהיה היום 
משלים את ההכנות האחרונות ומתחיל את השוט הראשון 
הפיק הראשון , ממש תחילת הטיפוס הוא הקשה מכולם , אולי זה בכלל פסיכולוגי , שינוי החשיבה ממישורי לטיפוס
ואולי זה דווקא השיפוע התלול בקטע הזה
ברגע שהוא חולף אני כבר בקצב שלי
נע ימינה ושמאלה בין פניות ה S הרחבות
מנסה להתעסק פחות בGarmin ויותר במבט קדימה ( תודה לנימרוד דובינסקי על הטיפ :" המקום אליו תגיע הוא המקום אליו אתה מסתכל " ) 
מחליט לא לנסות לטפס בעמידה , זה אמנם יעיל אבל לטווח קצר והמטרה שלי היא הטווח הארוך יותר
האמבטיה מגיעה , צולל במהירות ומיד חוזר למוד טיפוס
האספלט רטוב וצריך להיות מאד עירני
בוקר טוב מאחורי , זה טל , חבר מראש ציפור , הוא מטפס בקצב שלו , אין מה לנסות לרדוף 
המבט ממשיך להיות קדימה רחוק ככל האפשר
מסיים את הסיבוב
ליד המחסום יש מגרש חניה של טריאתלטים , אחת הקבוצות מאורגנת שם ליום ארוך
חלק רוכבים , אחרים רצים , שולחן עם פריסה , כנראה בחרו במקום לאימון משמעותי לקראת הישראמן 
מתחיל לרדת 
יש שלוליות קטנות על קו השוליים
מעדיף להיות בתוך הכביש
הליכלוך על השוליים רב 
מאידך הכביש מאד משובש
אני בטוח שעם הסייקלו קרוס שלי , היה קל יותר לרדת את זה
השמש מלטפת בעדינות
שומר קצב , בודק דופק ומוודא שאני במצב נוח
הירידה עוברת בקלילות
1 סיימתי , עוד 3 נותרו

מסתובב ברמזור ומתחיל לטפס שוב
לאט לאט , לא ממהר
הפיק הראשון חולף , הפעם קצת יותר קל , רק קצת
חבורת הטריאתלטים ממשיכה לשלוט , הם עולים יורדים  רצים / רוכבים 
פה ושם מזהה רוכב מוכר 
ממשיך בשלי
לא ממש קשה אבל גם לא קל , מין יום שכזה 
קשה להסביר אבל אני במוד אוטמטי , מעלה ומוריד הילוכים בלי לחשוב
מגיע למעלה ושוב סב על עקבותי 
שולף חטיף אנרגיה ומתפנק עליו תוך כדי הירידה
הירידה הפעם איטית יותר , לא מבין מדוע וזה גם לא משנה
2 סיימתי עוד 2 נותרו , מחייך ומסתובב

ושוב מטפס , הפיק הראשון חולף בכיף , זה כבר אוטמט מלא 
בפיק השני אני מחליט לצאת קצת מהאוכף , קצת לנער את עצמי מתנוחת הרכיבה הסטטית
אחרי האמבטיה אני חוזר על זה שוב , עוד טיפה ואני למעלה 
אין הרבה קסמים
לא עוצר , יורד שוב , רגוע
מזהה זוג רצים שכנראה לא קשור לקבוצה הגדולה
הם כבר בטיפוס השני , לטעמי הרבה יותר קשה לרוץ את זה מלרכוב ...........
אחרי האמבטיה אני עסוק לבדוק מה הדופק מקפיד מאד לא לעבור את ה 150 , חשוב לעבוד רגוע ולא לנסות לעשות דברים שאשלם עליהם אח"כ
סוף הטיפוס מגיע
הרגליים מרגישות נהדר , אני בהחלט מוכן לסיבוב הרביעי
יורד למטה בזהירות , מבט קדימה , ידיים רפויות 
משלים את הסיבוב ומתחיל את הסיבוב האחרון
3 סיימתי , נשאר עוד אחד אחרון להיום
החיוך ממשיך , קל זה לא אבל זה כיף 
ממש כיף

הפיק הראשון חולף , אני יודע שאני מסוגל להשלים את הרביעי וסביר שגם את החמישי ( לא היום )
המשבר הראשון להיום מגיע , לא משבר קיצוני אבל משהו לא עובד
חצי דקה , דקה , חופר קצת
יכול להיות שעברתי את הסף שלי להיום , לא לא נראה לי 
הדופק לא עולה למקומות קיצוניים 
סתם רגע שיחלוף
ברגע שהשיפוע מחריף , הכל מסתדר , מכאן והלאה זה רק קדימה ולמעלה 
מבט קדימה חיוך , יש לי את מה שצריך , זה ברור
מסיים את השוט הרביעי ויורד למטה
עוצר בצומת
לוקח נשימה ומחייך חיוך ענק
חבורת רוכבים חולפת לצידי , אחד מהם מוודא שהכל תקין , מסמן עם היד 
מחליף כמה הודעות עם נורית ומתחיל את החזרה הבייתה
רוח צפונית מחליטה לעשות לי חיים קשים בחזור
לא נורא , זה ייקח עוד 3 דקות
אני לא במירוץ עם אף אחד 

מסיים רכיבה נהדרת
4 פעמים בית אריה

תענוג

שרון :-)

וקצת נתונים

71 ק"מ
805 מטרים גובה מצטבר
3 שעות ו 21 דקות ברוטו
3 שעות ו 16 דקות נטו 
3 חטיפי אנרגיה





יום שבת, 2 בינואר 2016

נורית

יקרה שלי
שנה חולפת ועוד שנה
ואת ממשיכה לצמוח , לגדול ולהיות מיוחדת ויפה יותר
לעשות דברים חדשים 
את תמיד נעה ותמיד מכוונת לדברים מיוחדים ולא שיגרתיים

אז ביום חגך
יום הולדתך
אאחל לך 
שנה מיוחדת ומוצלחת
שנה של צמיחה ולמידה
שנה של התפתחות והמון הצלחות קטנות שיבשילו לכדי הצלחה גדולה
שנה בריאה 
שנה של שינויים מהסוג שאת אוהבת
שנה שכולה הצלחה ( גם אם יהיו רגעים קשים בדרך )

אני אהיה כאן תמיד לצידך
ואתמוך בך 

אוהב מכל הלב

שרוני שלך :-)

יום שישי, 1 בינואר 2016

ספירלה לאין סוף

כמו מעגל אבל ללא קצה
תנועה מעגלית אינסופית
עובר דרך וממשיך הלאה
מעגלים שמופעים ונעלמים
מקומות , אנשים חוויות
והדרך נעה קדימה , בתנועה
אין עצירה , הרדיוס קטן
המהירות עולה והדרך ממשיכה 
עם או בלי מטרה , השביל לא ידוע
רק הכיוון ברור
לאן  , למה אני בכלל רוצה לדעת

האם זה ישנה את התנועה קדימה
הרי אי אפשר לעצור את הזמן
אי אפשר לעצור את התנועה
אפשר לנוח לרגע
ומיד להתעשת , לאגור כוחות ולהמשיך הלאה
למוקם לא נודע 
לפגוש אנשים חדשים
ועוד חוויות , עוד מטרות , עוד רגעים בעלי משמעות 
ממשיך לנוע , ספירלות משיקות , ספירלות חוצות את הדרך
כל מפגש , כל חיתוך , כל מילה וכל מבט
תנועה שתיפסק באחת 
ביום שבו הכל ייגמר 
ועד אז , ממשיך בדרכי אל הלא נודע
בספירלה האינסופית שלי 


יום שבת, 26 בדצמבר 2015

לסיים את השנה הכי טוב שאפשר

2015 עומדת להסתיים
שנה נהדרת מהרבה בחינות ברמה אישית

בתחום הרכיבות , כן אבל חסר היה לי משהו
רכיבה אחת שתהיה גדולה יותר מכל השאר
שתשאיר איזה שהוא חותם של משהו גדול


בחינה של תחזית מזג האוויר הבטיחה יום ללא גשם ועם טמפרטורות סבירות
את תחזית הרוחות , לא הצלחתי לנתח

ביום ששי אחה"צ עברת על כל הציוד
ה Basso Diamante עברו טיפול יסודי
ווידאתי שיש מספיק פנימיות בתיק האוכף

בחרתי ב Bib הנוח ביותר שיש לי
וחולצת רכיבה ירוקה עם כיתוב Ireland ועלה תלתן

שבת בבוקר
מתארגן
עובר על הציוד שוב
פתק בהצלחה - ברכה מכל הלב , מחכה לי בתיק הציוד

אספרסו קצר וקדימה לדרך
לא לשכוח חיבוקים לשגב ואהוד שהתעוררו זה מכבר

6:20
לוחץ Start בגרמין ונכנס לתנועה
משום מה אין לי נתוני דופק
מתחיל חימום מתגלגל

לאט לאט בונה קצב
בטייסים החימום הסתיים
יש רוח אף קלה , לא מקשה אבל גם לא תורמת דבר
קצת אחרי נתב"ג , עוצר לצלם זריחה
ממשיך הלאה
מבט על הגרמין , כבר יש נתוני דופק אבל הם נראים הזויים למדי
גבוהיים מידי
במיוחד לאור העובדה שאני ממש משייט ולא עושה שום מאמץ מעבר לדרוש
ברמלוד פונה שמאלה
רולינג הילס רגוע לכיוון נחשון
רכבתי בקטע הכביש הזה עשרות פעמים
ואני תמיד אוהב אותו
משייט לי בכיף
מחשבות על ההמשך
לשמור אנרגיה , לא לצאת מאיזור הנוחות
לקראת כרמי יוסף , מעלה הילוך
השרירים חמים והעליות הקצרות מתאימות לי בול
הרוח ממשיכה להיות רוח אף ( שמתחזקת קלות )
אחרי יער המגינים יש ירידה שאני אוהב
האספלט לא אידאלי היום , יש עבודות סלילה מחדש בחלק מהקטע הזה
והתוצאה היא שרצוי להיזהר יותר ולא לנצל את כל פוטנציאל המהירות האפשרי של הדיאמנטה 
בנחשון פונה ימינה ומתארגן לעצירה קצרה בטל שחר
מראש בחרתי בעצירה הזו
התחנה נעימה 
וחוצמזה , המקטע הבא יהיה ארוך מאד ומילוי המיים הבא צפוי להיות  הרבה אחרי חצי המרחק 

עוצר בתחנה
אלי ידידי מחכה לי שם
לוקח לי שני קרואסוני שוקולד , אחד אוכל ואחד לכיס האחורי
ממלא בקבוק מיים 

8:05
מקליקים ויוצאים
כביש 3 משעמם כרגיל 
למרות שכבר למדתי להתידד עימו , עדיין זה לא הכביש האהוב עלי
הרוח היא רוח גבית עם רכיב צד קל 
שני רוכבים באדום צהוב עוקפים אותנו
אני בלבטים האם להשאר עם הווסט או לא

באגדתא פונים שמאלה
אני יוצא חזק למדי אחרי הפניה ומוצא את עצמי לבד
2 ק"מ בערך ואלי סוגר עלי
כביש 383 , צר מפותל עם רוח צד נעימה 
הדופק שלי נוסק מעלה , כלומר הגרמין מראה נתון ששוב נראה לא קשור לשום דבר
מקפיד לא להשתולל
קצת אחרי גפן , הצמיג הקדמי נראה בוהק מידי
שמן ? לא זו פשוט שכבת טל שעלתה מן האפסלט
אחרי חצי ק"מ הצמיג מתייבש
הריטואל הזה חוזר עוד פעמיים או 3 בהמשך
הגבעות מתחדדות מעליה לעליה
כל פעם קצת יותר קשה
אני עדיין שומר על איזור הנוחות
מתעלם מנתוני הדופק ההזויים
כמה דבוקות חולפות ממול
מזהה את F4c ואת החברה של קובי קורן
חושב שגם ראיתי את Igp ומזהה בוודאות את ניב ליבנר שמשייט על הבינאקי

9:20 

עזקה
ימינה לכיוון צומת האלה - כביש 38
הכביש מטפס אט אט
שיפועים של 5 אחוז לערך
עליות של כמה מאות מטרים ואחריהן מיני ירידה או קטע מישורי
אחת ועוד אחת ועוד אחת
בעליות אני מנצל  את הטכניקה שלמדתי בסדנא של נמרוד דובינסקי ועובר לעמידה ( לפחות בחלקים הקשים )
זה עובד נהדר
בירידות אני מעדיף לתת לאלי לרוץ קדימה , הוא אוהב את הירידות ואני קצת פחות
הנוף מהמם , אין דרך אחרת להגדיר את זה
ירוק ועוד יורק
והכל נפרש תחתיינו
אפשר להתמכר לזה 
בעצם רצוי להתמכר לזה

10:00
צומת נחושה 

כביש 35
העליות הופכות לקצרות יותר ותלולות יותר
פיק קטן ועוד אחד
ואז מגיעה הירידה
מפותלת ומהירה
אלי שואל מתי עוצרים
אני מציין שהתוכנית היא צומת פלוגות
אין לי סיבה לעצור קודם לכן
אנו חולפים את המחלף של כביש 6
הנוף הופך משעמם למדי
נוף של איזור תעשיה / סוג של עירוני
נשארו עוד כמה ק"מ לעצירה בפלוגות
השוליים מאפשרים לרכוב וגם לשוחח
ואנו מנהלים שיחה על שטויות שונות

10:40
הגרמין מראה 96 ק"מ
פונים ימינה בצומת פלוגות
הפסקתת אוכל
לוקח לי אספרסו קצר
כריך גדול 
ממלא מיים
וכדי למנוע התכווציות , מוסיף כדור מלח
רוכב נכנס לתחנה
Basso בורוד 
מיד מזהה את מוטי , חברי משכבר הימים
חיבוק גדול
כמה מילים על המסלול שלו / שלי
הוא מצלם אותנו

אחרי כ 20 דקות , של הפסקה , מקליקים ויוצאים
שני רוכבים מאחוריינו , מבקשים לעקוף
אלי מזהה אותם כשנים שעקפו אותנו מוקדם  יותר על כביש 3
הם מהירים מאיתנו וממשיכים בשלהם
קצת אחרי קוממיות אני נכנס ל Zone
הקצב שלי עולה , אני מרגיש נהדר

משייט לי בכיף
שקוע טוטאלית ברכיבה
יודא היכן אני נמצא בכל זמן נתון
אין מחשבות , הכל ריק
רק הרגליים מסתובבות 
אני לא ממש מתיחס לרוח הצד שמקשה מעט , זה  לא מעניין אותי 
במסמיה אני שם לב שאני לבד
מבט לאחור , לא רואה את אלי 
אני יודע שאם היה משהו בעייתי הוא כבר היה מתקשר ולכן ממשיך בשלי
פונה ימינה לכביש 3
הרוח היא רוח צד , רכיב צפוני 
הקצב נשמר אחיד
לא מנסה ללחוץ , פשוט לשייט
בנקודה מסוימת אני מעלה קצת קצב אבל רוח הצד יוצרת נידנוד בכידון ואני מוריד מעט , לא שווה את הסיכון
הכביש מטפס בצורה כמו לא מורגשת
אבל היא כן , למען האמת היא דיי מקשה 
לקראת טל שחר אני מריח משבר בדרך
יודע שנשארו לי רק עוד 3 ק"מ עד נחשון
ומחליט להתעלם ולא לשנות תוכניות

12:20
עוצר בנחשון
128 ק"מ ברגליים
אפסרסו קצר , סופגניה קטנה ( על חשבון הבית )
בקבוק מיים מלא
הגיע הזמן להוריד את הווסט ואת שרוולי הידיים
מורח קרם שיזוף על הפנים והזורועת
דקה של עונג עם האספרסו
תמונה וקדימה  
עוד 35 ק"מ ועליה אחת שאני ממש אוהב

רוח צפונית שמתחילה להתחזק
מטפס לאט ובכיף ליער המגינים
רוכב אחד ממול מניד ראש לשלום , מחזיר בניפוף יד מהיר 
משלים את הטיפוס בעמידה , דיי בקלות יש לציין , אם כי בקצב איטי למדי
הרגליים לא מרגישות עייפות במיוחד
הרוח הצפונית לעומת זאת מקשה , אפילו מקשה מאד
למרות הרוח , הירידות לכיוון רמלוד חולפות בכיף 
פונה ימינה ועולה על כביש 40
נשארו עוד 21 ק"מ ואני מרגיש רענן למדי
אין סימני עייפות 
משייט לי בכיף עד פתח תקווה
ליד הבית אני מוריד קצב
לוקח נשימה עמוקה ומניף יד באוויר
היה פשוט טוב
עוצר 
שניה לפני כיבוי הגרמין אני מצלם אותו
ולא שוכח את הסטם עם פיתקית הניווט


הסתיימה לה עוד רכיבה של 100 מייל +
רכיבה שמהמווה מבחינתי בחינת יכולת לקראת רכיבת 200 שתבוצע בעוד חודשיים בערך
ולאור ההתנהלות ורמת הביצוע
אני בהחלט מוכן לאתגר 

ולפני סיום , רשימת תודות קטנה:

נורית , יקירית - תודה על הפירגון , תודה על זה שאת סובלת את שיגעונות שלי 
אני בטוח שאת דואגת לי ומעריך זאת מאד

לאהוד ושגב , שני ילדי החמודים , כיף לי לקום ולצאת לרכיבה כזו , אחרי שקיבלתי חיבוקים משניכם
כיף לחזור הבייתה ולראות את שניכם מחכים לי 


לאלי , חברי , תודה על הליווי בחלק הקשה של הרכיבה היום 

לירון , ידידי , תודה על עצם זה שהחזרת אותי לרכוב על אופני כביש
החיים בלי זה היו שונים לגמרי 

שרון :-)

נ"ב
לחובבי הנתונים
163 ק"מ
7 שעות ו 40 ברוטו
6 שעות ו 51 דקות נטו
1121 מטרים גובה מצטבר
6 בקבוקי מיים + איזוטוני
1 קרואסון שוקולד שטייל על הגב שלי 126 ק"מ והגיע לפתח תקווה
דופק ממוצע - לא רלוונטי , הנתונים היו הזויים