יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

הניאנדרטל - תמונת ראי לאוהד כדורגל מהזן המצוי והלא רצוי

יש לי שני ילדים מקסימים
אוהבים ספורט מכל הסוגים
וכדורגל גם ואם אפשר אז מכבי , מכבי תל אביב

ומאחר והשנה קרה הנס ומכבי עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות
ומאחר ומצאנו את הזמן ללכת עימם לשלושת משחקי הבית ( טוב גם התקציב נמצא )
ומאחר והצלחנו איכשהו ( אחרי מלחמת עולם וויטרואלית ) להשיג 4 מנויים

זכינו לראות את הפלא
לא אני לא מדבר על מכבי תל אביב
הקבוצה שיחקה כדורגל מול קבוצות שגדולות עליה בכמה דרגות וכך זה גם נראה ( בעצם דווקא מול צ'לסי הם שיחקו טיפה יותר טוב )

הפלא הוא אוהד כדורגל שישב לידיינו
3 פעמים ליתר דיוק
3 משחקים שחווינו את הפה המדהים של הבחור

אני אתקן - אוהד הכדורגל המצוי
הוא יכול להגיד שהוא טיפוס ספורטיבי
כלומר הוא מפצח הרבה גרעינים כשהוא רואה משחקים בטלוזיה
הבחור גדל גוף תרתי משמע , אני בטוח שהוא אוהב ספורט - אבל רק מהכורסא בבית או מהיציע .........
להזיז את עצמו , זה כנראה כבר יותר מידי

לעומת זאת בכל הקשור להבנתו בספורט ............
הוא יכול להיות המאמן הבא של ברצונה או ליברפול ............
( שמעתי שגם צ'לסי שוקלת לשכור את שרותיו )

אבל חכו רגע
עוד לא שמעתם את השפה המדהימה השגורה בפיו
הוא יכול להיות מנכל משרד החינוך והתרבות הבא ( בעצם רצוי שלא )

ברגע שהוא מגיע למושבו
לפני שהניח את ישבנו
הוא פוצח בסדרת שבחים כשהשורש ז,י,נ הוא הבסיס העיקרי לשטף הבלתי פוסק

הוא ממשיך בסדרת דברי שבח באנגלית או בספרדית , הוא מאד אוהב את אימו של השחקן / שופט שבחר להתמקד בו ........... ( וזה לא משנה מאיזה צד הוא בכלל )
השטף נמשך לאורך כל המשחק
וזאת תוך כדי שהוא מיעץ למאמן איזה שחקן להכניס ואיזה להוציא
הוא לא שוכח את גון עור של השחקן ושאולי רצוי שיחזור לספארי ( אני הייתי שולח את הנאנדרטל לשבת בכלוב של השימפנזה בגן החיות התנכי )

ואז מגיע רגע השיא
השופט שרק למשהו שלא נראה ליצור
באותו רגע הכל נהיה במגמה אנטישמית ( אני בספק אם הנ"ל יודע שגם שכניינו הערבים הם בני שם )
הוא לא שוכח לתאר את השופט כנאצי , הוא מרבה להשתמש בתיאור הנ"ל למרות שאני בספק אם הוא בכלל מבין מי היו הנאצים ומה עמד מאחורי הנאציזם ( איזה אדם קטן שבכלל לא התאים להגדרות של הגזע הטהור שברא במוחו )

וזהו
פה אסיים
ילדי ימשיכו לראות כדורגל , במידת הזמן והתקציב 
אני בטוח שיהנו מעצם הצפיה בספורט ( לצד היותם ספורטאים חובבים )
אבל את הדוגמא מהספורטאי הזה , אני מאד מקווה ואעשה כל מאמץ , שהם לא ייקחו עימם 

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה