יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

Novemver Rain

6:30 בבוקר
שקט
מדליק מכונת קפה
מציץ במקם העננים
שקט
מתלבש
שותה אספרסו קצר
שקט

מעבר אחרון על הדיאמנטה
זורק לכיס החולצה 2 חטיפי אנרגיה ואת הווסט רוח
רוכס את הרצ'ט של ה Sidi
וקדימה
חימום רגוע
ביציאה לכביש 40 אני עוצר ובהחלטה של רגע לובש את הווסט

מנסה להאיץ אבל הקצב איטי
רוח דרומית בינונית + 

מתנגדת לקצב הרכיבה שאני רוצה
מושך רגוע ככל האפשר
בצומת בדק פונה שמאלה ומתחיל להתקדם לכיוון גבעת כוח
דווקא הטיפוס לגבעת כוח מרגיש ממש קליל
פונה ימינה בגבעת כוח
דרומה על 444
הרוח בהחלט מראה את עוצמתה
קצב ההתקדמות סביר ולא מעבר
העננים לעומת זאת מבשרים רעה
שחור משחור
הכביש ריק למדי
גם ממכוניות ובמיוחד מרוכבים

בצומת איזור התעשיה שועם מתחיל טיפטוף
אני קרוב מאד לירידה לכיוון נבלט
בתחילת  הירידה הגשם הופך מטופטוף לגשם שוטף

חזק יורד בצןרה מתונה
לא בולם חזק אבל לא  נותן למהירות לטפס לגבהים בעייתיים
פונה ימינה לכביש 453 , האספלט רטוב מאד , שכבת מיים של 2 או 3  ס"מ 

צמיגי הבונטרגר R2 אוחזים הייטב
שומר על קצב סביר
הווסט מגן על הזה בצורה מדהימה , כל השאר , רטוב
רטוב אבל לא קר
הרכיבה נעימה למדי למרות התנאים
אחרי 5 דקות של גשם , הרכיבה הופכת לממש כיף

המיים זורמים לכל עבר , וזה לא מפריע
לקראת הכניסה לאירפורט סיטי , דבוקה של רוכבים עוקפת אותי במהירות
חבורה של טריאתלטים , שלא רואים את התנאים ממטר
בפניה ל46 יש שלולית מיים גדולה

חולף דרכה בכיף
הרוח עכשיו בגבי והקצב בהתאם
לא לוחץ אלא זורם לי בכיף

לאט לאט מעלה מהירות
קילומטר לפני הפניה שמאלה הגשם מפסיק וגם הכביש יבש לגמרי ( מוזר )
פונה אל 4613 , רגוע 

מחייך לעצמי 
חוזר ל 40 לשיחרור רגוע עד הבית
משלים רכיבה קצרה בתנאים לא פשוטים
בעצם יותר מסתם רכיבה
אחת מה"רכיבות"

שרון :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה